Usein kysytyt kysymykset
Lue FAQ ennen kuin lähetät meille viestin.
Tarjotaksemme sinulle parhaan mahdollisen palvelun, tarjoamme erilaisia toimitusvaihtoehtoja:
Postitoimitus (jos sovellettavissa) 4 € – 5 €
DHL Express 20 €
Näillä toimitusvaihtoehdoilla pyrimme vastaamaan joustavasti tarpeisiisi. Huomaa, että valitsemasi toimitustapa voi vaikuttaa tilauksesi toimitusaikaan.
Takaamme sujuvan ja joustavan ostokokemuksen hyväksymällä seuraavat maksutavat:
Luotto-/pankkikortit: Hyväksymme yleisimmät luotto- ja pankkikortit, kuten Visa, MasterCard, Diners, JCB, Maestro ja American Express
Suora pankkisiirto: Suorita maksut turvallisesti suoraan pankkitililtäsi
E-lompakkopalvelut: Käytä suosittuja digitaalisia lompakoita nopeisiin ja käteviin maksuihin (Google Pay ja Apple Pay)
PayPal: Tarjoamme suoran maksun PayPalilla ja myös PayPal-maksut kassasivulla
Turvallisuutesi on meille äärimmäisen tärkeää, siksi kaikki maksut salataan ja käsitellään turvallisessa maksuyhteydessä. Jos sinulla on kysyttävää maksusta tai tarvitset apua, asiakaspalvelumme on valmiina auttamaan sinua.
Ymmärrämme, että tilauksesi nopea saapuminen on tärkeää.
Kaikki maanantaista perjantaihin tehdyt tilaukset toimitetaan seuraavana arkipäivänä, jos valitset DHL Expressin.
Jos valitset postitoimituksen, odota toimitusaika 2-5 päivää. Tämä voi vaihdella tekijöistä kuten tarkka kotimaan toimituspaikka, tilauksen koko ja odottamattomat viivästykset postipalvelusta tai kuriirista riippuen. Pyrimme varmistamaan, että tilauksesi käsitellään ja lähetetään nopeasti, jotta se saavuttaa sinut mahdollisimman pian.
Otamme verkkokauppamme turvallisuuden ja henkilötietojesi suojauksen erittäin vakavasti. Näin takaamme turvallisen ostokokemuksen:
Turvallinen maksutapahtuma: Verkkosivustomme käyttää SSL-salausta (Secure Socket Layer), joka on alan standardi turvallisille online-maksutapahtumille. Tämä tarkoittaa, että kaikki selaimesi ja sivustomme välillä vaihdettavat tiedot, mukaan lukien maksutiedot, salataan ja suojataan.
Tietosuojakäytäntöjen noudattaminen: Sitoudumme noudattamaan GDPR:ää ja muita tietosuojalakeja varmistaaksemme, että henkilökohtaisia tietojasi ja maksutietoja käsitellään äärimmäisen huolellisesti ja luottamuksellisesti.
Säännölliset turvallisuuspäivitykset: Päivitämme säännöllisesti verkkokauppamme turvallisuusjärjestelmiä suojautuaksemme u
usilta uhilta ja haavoittuvuuksilta ja varmistaaksemme, että tietosi pysyvät turvassa.
Tiukat tietosuojakäytännöt: Emme myy tai jaa henkilötietojasi kolmansille osapuolille ilman nimenomaista suostumustasi. Lue tietosuojakäytäntömme nähdäksesi, miten keräämme, käytämme ja suojaamme tietojasi.
Turvallinen maksujen käsittely: Työskentelemme tunnettujen ja hyväksyttyjen toimijoiden kanssa turvataksemme maksutietojen käsittelyn. Nämä prosessit noudattavat alan korkeimpia turvallisuusstandardeja.
Olemme sitoutuneet tarjoamaan paitsi parhaat kuulonsuojatuotteet myös turvallisen ja luotettavan ostoympäristön. Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset lisätietoja tietoturvamenettelyistämme, ota rohkeasti yhteyttä asiakastukeemme.
Kun teet tilauksen verkkokaupassamme, käynnistetään useita vaiheita varmistaaksemme tuotteidesi sujuvan ja ajantasaisen toimituksen:
Tilausvahvistus: Saat tilausvahvistuksen sähköpostitse heti oston suorittamisen jälkeen. Tämä sähköposti sisältää tietoja tilauksestasi, kokonaishinnan ja ainutlaatuisen tilausnumeron. Tarkista tämä sähköposti varmistaaksesi, että kaikki tiedot ovat oikein.
Tilauksen käsittely: Tiimimme aloittaa tilauksesi käsittelyn, johon kuuluu haluttujen tuotteiden valinta, niiden laadun tarkistaminen ja valmistelu lähetettäväksi.
Lähetysilmoitus: Kun tilauksesi on pakattu ja lähetetty, lähetämme sinulle lähetysilmoituksen sähköpostitse. Tämä sähköposti sisältää yleensä seurantatiedot, joiden avulla voit seurata tilauksesi matkaa kotiovellesi saakka.
Jälkimarkkinointituki: Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua tilauksesi vastaanottamisen jälkeen, asiakaspalvelumme on valmis auttamaan. Olipa kyse tuotteiden käytöstä, palautuksista tai palautteesta, olemme sitoutuneet varmistamaan tyytyväisyytesi.
Pyrimme tekemään ostokokemuksestasi mahdollisimman helpon ja miellyttävän. Tilauksesi tekohetkestä sen saapumiseen pyrimme varmistamaan, että kaikki sujuu ongelmitta.
Kyllä, jokaisesta verkkokaupassamme tehdystä tilauksesta luodaan automaattisesti lasku järjestelmässämme. Välttääksemme sekaannuksia emme kuitenkaan lähetä tätä laskua automaattisesti, koska tilauksesi on jo maksettu. Sinulla on kuitenkin kaksi kätevää vaihtoehtoa laskusi käsittelyyn.
Verkkolaskujen hallinta: Jos olet luonut tilin kanssamme, voit helposti tarkastella ja ladata laskujasi milloin tahansa. Kirjaudu vain tilillesi ja siirry “Omat sivut” -kohtaan, josta löydät tilaushistoriasi ja siihen liittyvät laskut.
Laskun pyytäminen sähköpostitse: Jos haluat vastaanott
aa laskusi sähköpostitse tai sinulla ei ole tiliä, lähetä meille vain pyyntö osoitteeseen info@japebo.fi tai täytä yhteydenottolomake. Lähetämme sinulle nopeasti digitaalisen kopion laskustasi.
Lasku sisältää yksityiskohtaiset tiedot ostetuista tuotteista, hinnoista ja maksetusta kokonaissummasta. Se voi olla hyödyllinen takuuvaatimuksissa, henkilökohtaisessa kirjanpidossa tai kulujen seurannassa. Jos tarvitset apua tai lisäselvityksiä, asiakaspalvelumme on aina valmis auttamaan.